Клубове (направления) в школата за таланти:
- Приложно програмиране, софтуерни и хардуерни технологии
- Графичен дизайн и мултимедия (очаквайте в бъдеще)
- Технологично предприемачество и дигитален бизнес (очаквайте в бъдеще)
Клуб “Приложно програмиране”
Клубът по приложно програмиране се занимава с практическо програмиране и софтуерни технологии, разработка на софтуер, уеб разработка, мобилни приложения, вградени системи, IoT и роботика, 3D принтиране, cloud приложения, машинно самообучение, алгоритми и други предизвикателства от света на програмирането и компютърните технологии.
Примерни практически проекти в клуба по приложно програмиране: разработка на игра, разработка на мобилно приложение, разработка на уеб приложение, разработка на роботизирана система, разработка на софтуер по поръчка на външна организация.
Клуб “Графичен дизайн и мултимедия”
Клубът по графичен дизайн и мултимедия се занимава с приложен графичен дизайн, реклама, фото и видео заснемане и обработка, уеб дизайн, дизайн на потребителски интерфейси, изграждане на мултимедийно съдържание, филми, анимации, 3D графика и моделиране и други digital art & creative занимания.
Примерни практически проекти в клуба по графичен дизайн и мултимедия: дизайн на корпоративна идентичност, разработка на печатни и онлайн реклами, дизайн на корпоративна идентичност, дизайн и изработка на печатни и дигитални издания, заснемане и монтаж на късометражен филм, изработка на анимация или друг дигитален медиен продукт по поръчка на външна организация или за собствено удоволствие и развитие на умения.
Клуб “Технологично предприемачество”
В клуба по технологично предприемачество се каляват умения за изграждане и развитие на дигитален бизнес: от идея, през изследване на пазара, изграждане на прототип на продукт или услуга, тестване с реални клиенти и последващо подобрение и развитие.
По време на работата по избраната бизнес идея се преминава през редица бизнес предизвикателства като изграждане на екипи и организационна структура, маркетинг и продажби, пазарно позициониране, мениджмънт, бизнес процеси и контрол, бизнес план, финансови разчети и търсене на финансиране.
Примерни практически проекти в клуба по технологично предприемачество: разработка и развитие на онлайн търговски обект, разработка на онлайн дигитална агенция, разработка и развитие на фирма за ИТ услуги и много други.